Letölthető tartalmak
Bangkok: Egy apa egy mérföld távolságról adta fel az iskolának szóló levelet… a levél két hónappal később érkezett meg Thaiföldről
Egy egy mérföldre lévő iskolának címzett levél végül azt követően került kézbesítésre, hogy 16000 mérföldet utazott Thaiföldig és vissza. Shamim Ahmednek gyermekei tandíját kellett befizetnie a Ridgefield iskolának Cambridge-ben, így azonnal első osztályú bélyeget ragasztott a borítékra, és úgy gondolta, hogy a levél egy-két napon belül megérkezik. Ahogy a hetek teltek, egyre inkább aggódni kezdett, és az iskola is telefonálgatni kezdett neki a befizetés miatt. Két hónappal később Shamim arra kényszerült, hogy készpénzben fizessen az iskolának – csak ezután érkezett meg a levél thaiföldi bélyegzővel.
Shamim, aki a Cherry Hilton Taj Tandoori éttermében dolgozik felszolgálóként ez év január 4-én küldte el a levelet a Ridgefield iskolának. Ám az iskola, ahová két gyermeke – a 16 éves Riaa és a 13 éves Esha – jár, megkereste az apát, amikor a pénz nem folyt be. Így amikor az iskola a befizetés miatt folyamatosan kereste, az apa arra kényszerült, hogy készpénzt adjon – a csekk pedig csak március végén érkezett meg.
Az apa elmondta: „Senki sem hiszi el, ha azt mondod, hogy ’a csekk a postán van’, ám ebben az esetben ez valóban igaz volt. Azt hittem, hogy másnapra ott lesz, nem hittem, hogy nem kerül elő március végéig. Amikor az iskola végül megkapta a levelet, felhívtak, hogy elmondják, mi történt, én pedig nem tudtam elhinni. Egy darabig azt gondoltam, hogy lehet, hogy ellopták. Rajta volt ez a thaiföldi bélyegző. Ki tudja hol járt útközben?”
Shamim hozzá tette: „Nem tudom, ez hogyan történhetett. Biztos a nemzetközi posta közé keveredett, nekem azonban csak egy első osztályú bélyeg árába került. Az ilyen dolgok a világ más részein megtörténhetnek, de egy fejlett országban az ilyenre igazából nincs mentség.”
A Királyi Posta szóvivője, Valerie Antoine, nem tudott magyarázatot adni arra, hogy a levél miért keringett a világban. A szóvivő elmondta: “Ez az ügy egy rejtély, de elnézést kérünk az okozott kellemetlenségért. A hét hat napján 59 millió küldeményt kézbesítünk 29 millió ügyfelünknek szerte az Egyesült Királyságban, tehát az ilyen félrekézbesítés nagyon ritka.”
forrás: Daily Mail