2016.11.18. - Complaining in a pub

2016.11.18. - Complaining in a pub

Facebook Tweet
facebook twitter facebook linkedin instagram
Rólunk |  Leckék Webáruház
16. 11. 18.
Szia,

Ma befejezzük heti, panaszkodós témánkat, és végezetül három mini párbeszédeet hallgatunk meg és olvasunk el arról, hogy egy pub-ban hogyan fejezzük ki, ha nem tetszik valami. 

Ne feledd hálaadásnapi ünnepségünket sem, amelyet november 25-én, pénteken délután tartunk Budapesten, a Gastropolis főzőiskolában!

Meghosszabbítottuk a jelentkezést, így ha még nem vettél jegyet, és szeretnél jönni, akkor ne habozz! 

A több, mint négyórás program során elkészítjük és elfogyasztjuk együtt a Hálaadás-napi vacsorát, tartok nektek egy szókincsfejlesztő órát, próbanyelvvizsgát tehetsz vizsgáztatóinknál, társaloghatsz anyanyelvi oktatóinkkal, ráadásul óriási kedvezménnyel vásárolhatod meg az 5 Perc Angol termékeit is a helyszínen. Belépéskor mindenki ajándékot kap, és lesz tombola is, amelynek fődíja egy wellness hétvége lesz! 

Minden résztvevő ajándékba kapja a legfrissebb, 7. évadunkat (6500 forint értékben - 12 lapszám, több mint 1000 oldal tanulnivaló és 12 óra hanganyag). 

Jegyrendelés: ITT vagy személyesen. 

Ne feledd tanfolyamainkat sem, az aktuális kínálatot mindig itt nézheted meg: 5 PERC ANGOL NYELVISKOLA

Jó tanulást és kellemes hétvégét kívánok! 

Üdv, 

Nóri 

shadow-space
MAI LECKE

COMPLAINING IN A PUB

audió meghallgatása: ITT 

Complaints

Man: Sorry, I just bought this glass of wine and it seems a bit off, it may have been corked. Can I have another one?
Barman: Okay Sir, no problem. I will bring it to your table straight away.
Man: Fine, just don’t take too long as I am in a hurry.
Barman: I will do it straight away, Sir.

Bill Complaint

Man: I have a complaint about my bill. I had two small beers but you charged me for one small and a large beer.
Barman: Sorry, it is very busy here at the moment. I think one of the staff may have pressed the wrong button by accident. I am sorry for the mistake. I will refund you the difference which is 1 pound, and here is a voucher for a free drink the next time you come.
Man: Oh, I was not expecting that, that’s very kind of you. Thanks.
Barman: No problem, it is always important to us that our customers are always happy, and we see complaints as an opportunity to improve our service.

Most complaints are genuine and a good business will see them as an opportunity to improve their service and performance. Business is always about finding solutions and not creating problems.

Traditional pub snacks

Man: Hi I would like a packet of crisps, please.
Barman: What kind would you like?
Man: Do you have salt and vinegar flavoured crisps.
Barman: Yes of course and anything else.
Man: Can I have some peanuts.
Barman: Salted or unsalted?
Man: Unsalted please, I am trying to cut down on my salt intake.

a bit off - kissé romlott
corked - dugóízű
straight away - azonnal
staff - személyzet
to press the button - megnyomni a gombot
to refund - visszaadni pénzt
voucher - vócser
genuine - eredeti, őszinte
performance - teljesítmény
to cut down on - lecsökkenteni valamit
salt intake - só bevitel

shadow-space
Csatlakozz a közösségünkhöz
facebook twitter googleplus
SZERKESZTŐSÉG
5Perc Angol Magazin
[COMPANY_FULL_ADDRESS]
Hétfő - Péntek: 09.00 - 18.00
Szombat: 10.00 - 14.00

KAPCSOLAT
TELEFON  :  +36/1-783-02-07
MOBIL: +36/70-4520474
E-MAIL: nori.szalai(kukac)5percangol.hu
© 2003 - 2018 
Szalai Nóra - 5Perc Angol Magazin
Minden jog fenntartva
Leiratkozás a Napi Leckékről
Címkék:
    nincsenek címkék
Tetszett a lecke? Oszd meg barátaiddal is!
Kapcsolódó anyagok