Szia,
Ma tovább folytatjuk a T-shirt, azaz póló témát, és megnézünk egy olyan férfit, aki azzal keresi kenyerét, hogy reklámfelületként árulja a pólóját, amit hord:-) Nem is keres rosszul vele! A történetet meg is hallgathatod!
És te mit szólnál, ha sorban állás nélkül juthatnál hozzá a leghíresebb tervezők designer darabjaihoz? Jó hírünk van: elindult a Fittroom.com oldal, a világ legnagyobb próbafülkéje! Csupán néhány kattintással életre keltheted magadról mintázott próbababádat saját alakoddal, arcoddal és frizuráddal. Így otthonról próbálhatod fel a világ vezető márkáinak ruháit, ráadásul senki nem szab határt annak, mennyi időt tölthetsz el virtuális próbafülkédben. Vajon jól áll a szűkített fazonú nadrág? És az olasz tervezők legújabb, tavaszi kollekciója? Percek alatt megtudhatod anélkül, hogy egy lépést is tennél a vásárló tömegben.
A fittroom.com-ot a Facebook-on is megtalálod. Nem szükséges hozzá külön regisztráció: az alkalmazást a már meglévő Facebook account-oddal használhatod! Sőt, a ruhapróbálgatással most nyerhetsz is,mégpedig egy egy gyönyörű Cango & Rinaldi ékszer szettet (nyaklánc és karkötő), vagy hazaviheted a Josh by azték karkötőjét!
A nyereményjátékról bővebben itt olvashatsz: http://www.fittroom.com/nyeremeny
(be kell jelentkezned előtte az oldalon vagy Facebook-on keresztül!)
Jó tanulást, és jó öltözködést kívánok!
MAI LECKE
Jason Sadler sells T-shirt ad space for $90K
Jason Sadler makes $90,000 a year wearing T-shirts with advertising logos plastered on them.
a történetet itt hallgathatod meg: https://5percangol.hu/images/source_files/Jason_Sadler_Fully_Produced.mp3
A T-SHIRT a day has kept unemployment at bay for an American man who is making about $90,000 a year by selling advertising space on his torso.
Jason Sadler, 26, a former marketing professional from Florida, founded his own company, www.iwearyourshirt.com, in 2008 with the idea to wear a T-shirt supplied by any company and then use social media tools to promote the firm.
For his human billboard service, Mr Sadler charges the "face value" of the day so January 1 costs $1, while December 31 costs $365. Mr Sadler said this may not sound like a lot but it adds up to $66,795 a year if he sells out every day, which he did this year. He also sells monthly sponsorships for $1500, adding another $18,000 to his income.
"I walk around, take photos, wear the shirt all day," he told Reuters. "I blog about those photos, I put ’em up on Twitter, I change my Facebook profile … and then I do a Youtube video. I made about $83,000 this year."
The average US wage is about $615 a week or about $32,000 a year, according to the US Bureau of Labor Statistics. Mr Sadler has already begun filling his 2010 calendar so, in true entrepreneurial fashion, he is expanding services by hiring another individual to wear a shirt a day on the west coast of the United States – and is doubling his price.
source:http://www.couriermail.com.au
plastered [ˈplɑːstəd] odatapasztva, rátéve
unemployment [ˌʌnɪmˈploɪmənt] munkanélküliség
to keep at bay [tu kiːp ət beɪ] sakkban tart, védekezésre kényszerít
torso [ˈtɔːsəʊ] felsőtest
to be supplied by … [tu bi səˈplaɪd baɪ] ellátva lenni vmivel vki által
to promote [tu prəˈməʊt] reklámoz, promotál
billboard [ˈbɪlbɔːd] hirdetőtábla
wage [weɪdʒ] bér
to fill the calendar [tu fɪl ðə ˈkælɪndə] megtölti a naptárját
entrepreneurial [ˌɒntrəprəˈnɜːrɪəl] vállalkozó szellemű
to hire sb [tu ˈhaɪə] felvesz vkit (munkára), alkalmaz (adott munkára)
individual [ˌɪndɪˈvɪdʒʊəl] egyén